2021-06-04 14:06NYHETER

Årets hetaste virtuella lopp - Flowlife Summer Run!

Låt oss presentera Flowlife Summer Run, en serie virtuella lopp i regi av Sverige Springer. Varje söndag i juli, med start från och med den 4:e, arrangeras ett nytt virtuellt lopp.

Du som deltar väljer själv vilken distans du vill springa (2,5 km, 5 km, 10 km, 21 km eller 42 km) och när du vill springa den (distansen går att variera från vecka till vecka). De 1000 första som anmäler sig till hela serien får en Flowtank till ett värde av 890 kronor.

Utöver loppet som sådant har du möjlighet att vinna priser i form av träningsresor till Apollos sporthotell, massageprodukter från Flowlife och startbiljetter till framtida lopp.

Anmälan till loppet kan göras här!

Om Flowlife

Flowlife grundades 2016 och är ett innovativt bolag som tar fram morgondagens produkter för välmående. Bolaget har sina rötter i Stockholm och säljer sina produkter i hela Europa. Flowlife arbetar för att fler ska ha flow i sina liv. Visionen är att göra träning återhämtning så tillgängligt som möjligt. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter vill Flowlife ge fler möjligheten att prestera och återhämta sig på topp.

Alexander Hosby
Alexander Hosby